مجنون هم اگر بود ...

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

چشم و ابروي تو زيباست خودت مي داني
چشم مردم به همين هاست خودت مي داني
عشق يعني هوس و شهوت و خودخواهي محض
البته واضح و پيداست خودت مي داني
دل ديوانه ي من خانه خراب غم توست
شک نکن اين هم از آنهاست خودت مي داني
من نه ، مجنون هم اگر بود نمي شد عاشق
شهر وقتي پر ليلاست خودت مي داني



نظرات شما عزیزان:

ناصر
ساعت19:55---22 مرداد 1391
زندگي کتابي است پرماجرا ، هيچگاه آنرا به خاطر يک ورقش دور مينداز

only for u


yasi jon
ساعت13:55---22 مرداد 1391
سلام عزیزم.مرسی که بهم سر زدی.ولی خیلی زود سر زدی!چون همون موقع درستش کردم!!!!!
لینکم کن بعد خبر بده لینکت کنم.فعلا...


alireza
ساعت9:39---21 مرداد 1391
سلام ابجی جونم دیگه نمیای مطلب بذاری وسر بزنی منتظرتم بیایی ها
بایییییییییی


ناصر
ساعت22:31---20 مرداد 1391
تو را از بی مثالی دوست دارم ... تو را از بس زلالی دوست دارم ... اگر شاخه گلی در دست ندارم ... تو را با دست خالی دوست دارم

ata
ساعت14:29---20 مرداد 1391
سلام.ممنون كه سر زدي و نظر دادي.خوب ديگه احساس ميكنم نميتوني

مصطفی
ساعت13:32---20 مرداد 1391
عجب لیلا هایییییییییییی!!!!
مجنون کجایی که انتخاب سخت شده است!!!


ناصر
ساعت2:58---20 مرداد 1391
فوق العاده بود مثل خودت ناز و دوست داشتنی
تقدیم عزیزدلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,سـاعت 13:32 نويسنده رها
яima